En vecka som inte vart underbar!

Okaj..jag har inte skrivit på en vecka! Fy på mej! men jag har en ursäkt, nästan iaf! nej men det har nt hänt nåt särskilt å då kan jag ju inte skriva! eller hur!? :P men när jag skrev var det också torsdag då, naturligtvis *slag på pannan* och vi ska lägga till oh no(!) för att det ska bli rätt, eller hur elin? :P nt för att det hänger ihop, men jag HAR huvudvärk!
den dan alltså torsdan hände typ inget, va la lite me elin som vanligt men annars..?
på fredan var päronen mina på begravningen, (gustaf ville följt med, hon som dog var faster till björn källman, och tjaa..gustaf tycker la de e kul å träffa pelle svanslös..vad vet jag?) iaf var bror min och jag hemma och gjorde absolut inget..jag skulle lagat mat men det blev lasangette i mikron! haha hanna på hög nivå! palla laga mat! :P
på kvällen blev det tostared och hos vickan en stund på kvällen men sen sov jag brevid min kära mormor i morfars säng :) och gustaf sov emellan ;)
på lördan försökte jag lära gustaf rövarspråket..måste säga att jag var imponerad av honom! hörde direkt vad jag sa! Good brorsan :D sen var jag ju bara tvungen att plocka massa blommor, ni vet såna saker som mormorar har massor av ;D så det blev la iaf en 5 buketter, mormor fick 4 och mormors syster en..:P  sen när vickan kom hem efter sin match sjöng vi singstar och shit vad roligt vi hade när henrik och åberg skulle sjunga sen! XD jag har nog aldrig hört nåt värre, men härligt att pajkarna, killarna, männen (ja vad är man när man är 20 ? :O bjöd på sej själva! diggar såna människor starkt! som vågar va sej själva och inte bara lyssnar på andra hela tin!! den natten sov jag hos vickan och på söndan åkte jag med henne när hon övningskörde, vilket hon nt hade gjort på flera månader! och det märktes för jag fick berätta vilken pedal som var vilken för henne ;) och den dan segade vi nog mest, och sen fick jag sova i min egen säng igen!
i måndas kväll va ja me mamma på bokcirkeln i sätila hos katarina den här gången! dom va bara 4 den kvällen så jag fick följa med :P och gissa vad mogen jag kände mej när alla utom jag ville ha the och jag valde kaffe! ;) problemet var bara det att kaffet var skållhett, det spelade ingen roll huuur mkt mjölk jag hällde i så jag kunde inte dricka nåt på vääldigt länge men ändå :P
i tisdags var jag bara deprimerad heeela dan! hade bara skolan i tankarna och det kändes...hmm ja..deprimerat! och igår började vi då igen! lite roligt trodde jag att det skulle bli, men icke! sen kom vickan, först åt vi pizza och sen försökte vi iaf sova sen stund och sen var vi på grillkväll och var helt slut tills vi började sjunga tänd ett ljus utan att visa tänder, då blev vi ÖVERTRÖTTA men efter den sången var vi iaf inte sega mer X) jaa...jag gillar dej vickan! vi har extremt skoj ihop! :D
och idag är jag übertrött och har ont i huvudet och vill bara sova men jag provade i nåra timmar, det gick inte! så jag bestämmde mej för att sätta mej här och skriva det jag borde gjort för längesen! nu är det iaf nerskrivet och jag behöver inte ha dåligt samvete längre! :D Jippie!! :P
nu väntar jag på att elin ska ringa så får jag se vad som händer sen och imorrn...ahh då äntligen ska det bli vi igen :)<3 okej kanske låter lite skumt men jag syftar på vårat underbara ku-gäng, vi gamla vanliga naturligtvis ;) och vaaad roligt det ska bli! Saknat er helt ooootroligt mkt!! ;/<3 Men imorrn...då smäller det igen! :D<3

blev inga bilder denna gången, hittade inga lämpliga!
Kramar till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0