Veckan som gått..

I torsdas hände typ plus-lika-med-noll, ingenting med andra ord..
Jag hade dååliga dar i skolan förra veckan..iaf så tog jag mej i kragen i fredas och ringde till elin när jag kom hem.. ngn timme efter det var vi ute och sprang och det första gången på lääänge!! iaf var det typ 4-5 månader sen vi va ute å sprang tsm! Men nu ska här bli ändring på det! Vi eller Elin kanske jag ska säga var jättestolt när vi hade sprungit 4 km och bara gått över vägarna.. ;) Sen åkte jag med cicci på lovsångsmässa i sätila~it was nice! men sen blev det hem och sova. Har vart helt slut den sista tiden! På lördan fick jag sova ut typ första gången på två veckor och slapp gå upp klockan sju! det var ännu mer nice :P
i söndas va vi hos mormor.. jag och familjens pianist, min käre far satt och klinkade piano.. Jätteskoj va de även om jag bara försökte ta ut lite melodier.. Sen tog jag och Vickan och kände oss onyttiga så det blev 8-kilometarn med stavgång. Vi hade vääärldens skrattanfall mitt ute i kolsvarta skogen åt det mesta.. Skoj hade vi så när Vickan ska göra apu och bo i örby blir det stavgång varendaste kväll? :P sen var vi inne hos mormor igen och där va helena å dom.. när pappa sa hej alice och log mot männskan på golvet började hon skrika för full hals och kröp in under simeons stol X)  sen fortsatte hon gråta en stund till. jag tyckte det var vrölskoj :D
i måndas var ja och päronen i kinna ppå handledarutbildning och jag bestämmde mej för att bli nykterist! efter all fakta om rattfylleri var det ett lätt beslut! 3 av 4 timmar var den iaf rätt seg så det är ruskit skönt att ha gjort den nu! (: Nu väntar vi bara på den 20:de april ;)
igår blev jag klar med mina kära (hmpf!) klänning i slöjden. Jag undrar fortfrande hur det har kunnat ta 9 månader att sy den X) igår hade jag också en riktigt dålig dag rent psykiskt! Jag fick ett ångestanfall igen och DET är allt annat än roligt!Usch ja.. jag vill helst inte prata om det så det gör jag inte, men om det händer (vilket det gör då och då) så kan ni ta det lugnt.. jag ringer till Sara när jag kommer hem och efter 2 timmars samtal mår jag riktigt bra igen! (: Sicken tur att jag har henne. Annars hade väl jag fortfarande gått och haft ångest! Sen var jag och Elin ute och gick i en timme och det är också bra för psyket (:
idag har vi haft helt ärligt joordens roligaste so-lekition!! SOM vi skrattade X) Emma och jag skrattade så att tårarna sprutade och Terje skrattade inte ens åt sej sj.. haha.. särskilt diggar vi: dom sitter under palmer och dricker bananer! Terje var trött tror jag :S Roligt hade vi iaf!
Nationella prov har vi också gjort, både i tisdags och idag.. Det känns sisådär! Inte bra i varje fall :/

men men.. nu ska jag fortsätta med min no.. man kan säga vad man vill om rolighetsskalan på detta område.. genteknik hade vi kunnat hoppa över ;)

Ha de bäst! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0