Helgen ur min synvinkel.

I fredags kväll hände det. Jag dissade min vanliga fredagstradition för min släkt. Och det var blandade känslor bakom detta minsann. Under aftonen åt jag väldigt mkt godare mat än vad som brukar käkas under ku, samtidigt fanns ingen såndär supergosig person eftersom Sara stannade hemma. Med andra ord-jag saknade Sofia enormt mycket!! Jag fick julklappar och det får man ju inte heller direkt på ku, samtidigt missade jag rolig mörkegömme (men jag är ju mörkrädd så det gjorde inte så mkt), jag var otroligt trött och hade jag varit på ku hade jag väl bara blivit arg så där hade vi en absolut fördel. Dessutom kände jag att jag behövde ett ku-break och det känner jag nog fortfarande lite är jag rädd :S Jag vet inte vad som hänt, jag bara känner att "ge mej luft", det lät konstigt men shit happens. Ibland blir det nog för mycket helt enkelt. Och jag tycker om er, det gör jag verkligen, men ibland behöver ventliationssystemet kopplas in..
Nåväl, Tostaredskvällen var nice, det var den och jag fick lite mys med min far i varje fall :)

Igår var det dags för Ruthans dop. Och hon var så lugner och söter och allt man kan vara! Hon vann verkligen mitt hjärta direkt, en underbar miniliten kvinniska! :D  Under middagen stöttade jag upp Sara för hon var trött som en vessla och ville bara mgås med kändingar så så blev det! Hon är härlig den tjejen också (:

Idag har inte hänt något speciellt förutom att jag lyssnat på Sofia som epistelläsare, och hon klarade det galant.. Dock blev jag smått besviken på längden av text, men jag vet att det blir fler gånger så jag väntar med spänning.

Här har ni bildbeviset "De två Ruthorna. Miraklet och den stolta"

Kärlek till Ruth, & till bloggläsande typer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaaaw :) saknade ditt gos med hörrudu! :)

Och ja, mer textläsande blir det! gt den 16 maj faktiskt :D Hahaha!

Ha det fint :)

Sofia <3

2010-02-14 @ 19:35:59
Postat av: Hanna

Mmm.. det får vi sannerligen ta igen! ibland behöver man ladda med sånt! (:

Jag ska lägga detta på minnet! :P



Vi höres och synes fina du (:

Kärlek<3

2010-02-14 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0