Skorstensdans & undran..

..jag ska fatta mej kort för jag har lite att fixa med..
Igår skottade jag iaf mängder snö och sen stod jag och Sara uppe på en skorsten i mörkret och sjöng och dansade. Sen tappade hon balansen och kan vara glad att jag stod där, för även om vi nu hoppade från detta tvåvåningshus tak vill man ändå vara något sånär förberedd. Det var i varje fall kallt, mysigt och riktigt roligt :) Och det är ju inte fel att variera sej lite, jag menar.. Hur ofta står man på en skorsten och dansar?? :O Hahaha och hur ofta hoppar man först ner på taket och sen rakt ner på marken? Inte särskilt jätteofta! Men man måste ju leva livet vettja :D

Och idag när jag satt på bussen hem såg jag plötsligt en bärgningsbil med en av våra bilar på!! :S Hemtjänstens bilar menar jag naturligtvis, men jag färdas mer i dem än i privata fordon så att säga, så det blir lätt "våra" bilar. Oh dear.. Vad har nu hänt tro? Jag är lite scary för morgondagen, men den lilla grå såg inte jättekvaddad ut så jag hoppas att alla mår fint trots allt! Och tänk om det var någon av "mina" bilar.. Stackars lilla ose och olh.. Fast man kan ju hoppas att det var ngn annan ;)


Nu ska jag göra ngt vettigt! Det får nog bli att äta lite apelsin och grädde kanske! :)

Galen kärlek
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0