De 3 gamla tanterna.

Okaj, mina små kusinbarn låter som hämtade från Rönnäng 2010, men jag kan garantera att dom är bra mycket mysigare än så!

Tillåt mej presentera Alice, Edith och Ruth! ;)
Vi listar dem yngst-först eftersom Ruth är mest aktuell i dessa dagar. Ruth ska hon alltså heta den lilla plutten. Och såhär såg hon ut under sitt första dygn i den kalla världen:)


Edith kommer hem efter ett halvår i Australien om 2 veckor och fyller 1 i mars.. Hon är helt sjukt underbar den tjejen! Och ni anar inte hur jag längtar efter att få träffa tösabiten! :D


Alice är den äldsta i den generationen, fyller 2 i maj och är envis som en gammal get! Men hon är superhärlig när hon är på bra humör! :)



Dåså tänkte jag sätta mej och plugga. Har ni sett hur jag har fått in stylen här? Jag är mäkta stolt!
Igårkväll var det ku, ett helt okej sådant. Jag ångrade iof lite mitt val av lek men hade trots allt bästa gömstället under mörkgömmet. I torkskåpet för handdukar i köket satt jag inknökad med element och allt. Hett ;)
Ikväll har vi lovsångsmässa i skene! Kom och var med vettja! :D Vi utlovar traditionella sånger och ser framemot denna afton! (:

Men som sagt. Nu får det bli plugg.
Kram /hon som är stolt över tanttrion! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0