Sommaren är sannerligen här! :)

Tjenare, jag är imponerad av min fina aktivitet här på bloggen! Nej, jag skämms!

Vi har sommarlov, helt fantastiskt även om jag inte har haft lov ännu. Det var alltså fredagen den 11 vi slutade skolan och därmed är år 1 på OP klart (hoppas de 2 kvarvarande går lika snabbt). Kvällen och dagen innan var ett enda stort studentfirande -Som vi flängde runt! Sjukt vilken intensiv dag det var och nästa år blir det dubbelt så många cirkus, oh my dear! Men visst var det roligt, väldans! :)

13-18 var vi på konfirmandläger på Tallnäs och det hade jag nog kunnat skriva en hel roman om, för det var inte lite som hände där inte! Åh nej, det var precis allt, katastrofer, tokigheter i mängder, problem, tårar, skrämda konfirmander, vattenkrig, osv, osv. Även om veckan på många sätt var riktigt tuff psykiskt och något av det mest komplicerade jag upplevt hade den sina guldstunder. Fina tillfällen i "händerna" är bra exempel på detta. Jag tror bestämt jag låter lite bilder få tala för konfirmandlägret 2010 för jag vill ut i solen och bara njuta. Veckan där hade jag trots allt inte velat vara utan :)

För tillfället är jag fashinerad över hur bra mitt tandlläkarbesök gick idag. Jag undrar dock fortfarande vem som ger Hanna Petersson en tid kl. 7 mitt under ett sommarlov, men uppenbarligen funkade det :)

Bröllopet, behöver jag säga något om det? Var det inte rörande vackert och Daniels tal.. Jag smälte, en sån man ska jag ha om jag ska ha någon ;) Eller en som kungen som ger sin fru en ros, sweet! :)


Bilder var det, ha en härlig tid tills vi hörs igen (när det nu blir! ;)












































Kärlek
/Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0