En välmående kvinna..

.. skriver ut!

Käre hjärtanes, det är tur att man inte är 78 för då hade man varit trött! Ja, speciellt då man hade skrivit ett långt blogginlägg som sen försvinner helt lagom till publicering!

Och nu ska man komma ihåg vad man hade skrivit? Åh, jag har inte tid att blogga en gång till :P Nåväl, det är onsdagkväll & helg. Helg, vi tar det igen, Helg. "En helt vanligt sketen onsdag" som vi sa i våras på särskolan. Skönt att denna skolvecka är slut i varje fall, trots att vi är cirkus 4 elever blir man riktigt trött. Varför kan man ju fråga sej, men jag tror inte det har något med våra vilda kuddkrig att göra, åh nej.

Gårdagens sista timmar spenderades med ett gäng kvinnor i en väldigt feminin lägenhet i Borås. Fortfarande vet jag nog inte riktigt varför jag var där. Men om det var för att ragga fler konsulter som de där Mary-kayarna tog hand om oss drog de en nitlott vad det gäller mej. Alltså, jag kan ju inte stå & propagera för något jag inte brinner för? I vilket fall som helst hade vi gäster väldigt roligt & när det skulle filas fötter blev det för bra för Viktoria & mej. Skrattet ville inte sluta bubbla & jag var glad att jag var inte ensam, härligt när folk förstår! ;)

Nu borde jag alltså plugga, gör jag det? Nej. Julmusiken flödar, jag sitter här & ler & mår så lycklig, fuji & jag strider om uppladdningar som ska förstoras, dagens telefondejt no.2 med Sofia väntar, morgondagen taggas med planerad Gunillaträff & det omtalade tjejpartyt!
Idag har förresten Sofia & jag beslutat att "om så än alla andra går & blir höstdeprimerade tänker inte vi bli det!", nej, så bedrövligt keligt det verkar! Dessutom har jag idag upptäckte att hur väl man än tror man vet att ens vänner pysslar med har man inte en blekate aning. Trots den smärre chock jag utsattes för, tycker jag görmycket om den där lilla Rebecka! ;)

På måndag ska jag förresten förhoppningsvis iklädas en såndär förskräcklig gul Lionsjacka, 4 böcker borde läsas, varm choklad drickas upp & fuji borde snart göra mej till vinnare. Förresten hade jag en väldigt trevlig måndagskväll med Ulrika

En snabb uppdatering, nu när bloggen konstrar alltså. Som vanligt snurrar livet. Rullar & svävar.



Det kan inte hjälpas. Jag är enormt lycklig.
/Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0