Bitarna faller på plats.

..sakta men säkert! :)

Hemligheten är officiell. Vi dissar vår klass där på slutet & bättrar på brännan. Rebecka & jag har idag beställt resa, vilket vi planerat en liten tid. Om 3 veckor åker vi till Kreta för att vila upp oss efter 3 års gymnasie & inför en efterlängtad student. Det är precis vad vi båda behöver & det känns superduperbra! :)

Idag har jag varit väldigt duktig på annat sätt också. Precis när jag skulle göra mig redo för skolan ringde telefonen, noll skola idag. Gött! Så nu är det sista inom socialpsykiatrin nedklottrat & dessutom har jag deklarerat. Vuxenpoäng så det skvätter om det!

Nu är grillen tänd & om en stund dyker två favoritkusiner med päron upp för Valborgsfirande. Sara & Andreas heter tjommarna by the way. Givetvis ska vi till Örbygården & lyssna på vårsången också, men det är inte innan halv 8. Den Örbybo som missar det kan lika gärna flytta till Älekulla! ;)

Mina naglar är nymålade i en härligt röd nyans & gospeln klingar harmoniskt. Livet är alltbra nice! :)



Hoppas Ni har en härlig Valborg!

/Hanna, en sann Kretadiggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0