Gustafs konfirmation.

Kära bloggläsare, here I'm! :)

Oj, vad lång tid det har gått sen jag rörde en dator & skapade något nytt läsbart på bloggen. Veckan har gått förfärligt snabbt & imorgon börjar sommarens antagligen värsta period. Tio av kommande tolv dagar ska jag tillbringa i hemtjänsten. Mer harmoniska ord har vi ju hört! Det kan inte hjälpas, jag ska bita ihop trots att jag i nuläget bävar inför de långa arbetspassen, det blir tufft!

Igår konfirmerades min lillebror. Därmed är alla Mormors barnbarn färdigkonfirmerade & nästa gång är det en ny generation som kläs i vitt! På pappas sida har vi dock tre töser kvar. Nåväl, det var en fin dag & regnet höll sig undan. Många busiga konfirmander, massor mat & finfin släkt. It was nice! :)

 

/Stolt syster :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Detta gillar vi!, Många fina bilder :D
Hoppas han hade en kanondag och att du hälsade grattis från mig!

2012-07-02 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0