Happiness.

Iiiiiiiiiih! :D
 
Imorgon kommer Elin hem efter ett halvår i usa. Jag tackar Gud för att hon valde att åka hem & inte stannade ett år till! Det har varit ett långt halvår utan henne & jag har saknat henne mer än någon kan förstå!
 
Äntligen, äntligen, äntligen!!
 
Ikväll ska jag på 30-årskalas, ja tänk, det är min äldsta kusin som redan nått dit! ;) Med tanke på den där hemkomsten vet jag inte när ni får nytt livstecken. Vad jag dock kan försäkra er om är att från lördag & en vecka framåt kommer ni få minst ett blogginlägg per dag, ja, det har jag redan fixat färdigt! :)
 
Åh finaste Elin, nu är det bara timmar kvar!! :D
 
 
Som jag väntat! Välkommen hem kära vän!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0