Kärlek i kubik.

Hejsan hopp igen! :)

Största delen av denna dag har gått till att plocka ut foton för framkallning. Det är inte riktigt klokt, men jag har inte ägnat mig åt det sen i september, så jag har gått igenom en hel del! Plus lagt till en hel drös gamla favoriter.
Just nu sitter jag i sportbh & mjukisbrallor efter en springrunda & inväntar dagens beräknade höjdpunkt ~ Fiafon! Därefter dagboksskrivning för en hel vecka, men det blir ett senare problem..!

Helgen närmar sig & det är på tiden! Tyvärr kommer jag nog ha för fullt upp för att hinna med någon blogg, men vi får se. Det blir nog en kalasbra helg trots de 19 timmar jag ska hemtjänsta mig!

Tillsammans med ljuvlig gospel får de mig att le, en hög gamla foton från Vrångö. Varför? Jo, för att jag har fått en gigantisk gåva ~ Jordens bästa tvilling, på riktigt! Hon är alldeles fantastisk (trots att hon på något knepigt sätt lyckats skugga sitt ansikte på vår fotoserie) & jag älskar henne sanslöst mycket!

Världes finaste Sofia, en kvinna av högsta kvalitet! ;)











Kärlek i kubik!

/Hanna, den ena hälften :)

Kommentarer
Postat av: Sofia den andra hälften

Åh vad underbart det är att kolla på dessa bilderna! haha jag lyckades rätt bra som du sa med de där skuggingarna :)

Vill bara medela att det är jag som har haft turen att få en gigantisk gåva! jag är så lycklig för att jag lärt känna dig och jag fattar inte hur jag kunde liva mitt liv utan dig innan!

Du är en sann tvilling och vän, älskar dig otroligt mycket!<3



Ps. jag diggar bilden när det ser ut som om jag putar sönder med min rumpa! ^^

2012-03-30 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0