Överraskning mitt i rusket.

Tjabba folket!
 
Här sitter jag i regniga, höstliknande Skåne & funderar på varför ni är så hemskt duktiga på att uppdatera bloggen. Ett känt etiopiencitat från vår kära Benne lyder "ställ inga frågor som inte har något svar", därför låter jag det stanna i funderarstadiet & gör inga vidare efterforskningar..
 
För en stund sen dök jag in på mitt rum för lite egentid efter ett positivt men för mig ganska jobbigt samtal. Just nu är det mycket som händer, stora beslut hit & dit. Jag tycker det är rättså jobbigt..
 
..därför tänkte jag kika omvärlden en sväng & sen sova. Rätt som det var hamnade jag på Erikshjälpens blogg där min kusin skriver. Plötsligt föll min blick på följande ord: "Sverige, april 2013. Jag är gravid i vecka 28."
 
Jovars, genast blev jag mycket muntrare. Det är alltså inte en liten unge som beräknas anlända inom ett par månader utan två, en på var sida släkten! Vår släkt, den bara växer & växer mest hela tiden. Jag gillar't! :)
 
Edith & Jonie ska alltså bli storasystrar, vilket ärofyllt uppdrag! :)
 
Nu ska jag sova i varje fall, ikväll blir det middag & gos med toppenfina flickor & imorgon pannkakskyrka mest hela dan. Nästa helg spenderas på hemmaplan. Jag längtar!
 
 
Barn alltså. Vilken gåva!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0