Tillägnat Rebecka.

.. För att hon är så våldsamt bra! :)
 
Idag tackar jag min fina vän Rebecka för att hon lyckades vända min kokande ilska på tekniken & fixa till headern här. Helt & hållet den sjukes förtjänst! :)
 
Nu är jag proppmätt, Johan & jag tar därför ett varv runt sjön innan vi som är kvar slår oss ner framför en film. Vi hade en fantastisk natt & vaknade till liv runt ett idag. Det är så det blir. Heja pannkakskyrkan! :)
 
Imorgon ska vi packa inför en vecka i huvudstaden. Jovars, snart är det slut på vår fyradagars helg! Imorgon får vi Örbybor middagsgäster dessutom. Det ser vi framemot! :)
 
Nu så, på med lagom varma kläder & braiga skor! Här kommer ett gäng foton tillägnade Rebecka. Jag saknar att ha henne i närheten!!
 
 
Du är så galet bra!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Min fina Hanna! det var väldigt fint att få ett blogginlägg tillägnat sig ♥ Stoooor kram!

2013-04-27 @ 20:49:59
URL: http://paintsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0