Om två timmar..

.. går jag på årets hemtjänstsäsong.
 
Det är med tacksamhet jag spanar in väder & temeperatur. Det känns helt inte jättetungt, samtidigt som första passet av 33 är aningen motbjudande. Skönt att ha hela augusti ledigt, det ser jag framemot, massor! Dessutom har jag ju haft en & en halv vecka ledigt nu, så jag ska inte klaga. Men, jag erkänner samtidigt att det hade varit lättare om någon av mina fyra galna favoritkollegor befann sig på plats..
 
Nu borde jag ta tag i den väntande saneringen av mitt rum. Fortfarande finns bortåt tio stora påsar knökade med kläder som väntar på att ta plats i mina redan överfulla garderober. Förstår ni varför jag drar ut på den olösliga ekvationen? Ibland vore det fint med någon som antingen gjorde jobbet åt mig, eller någon som såg till att jag gjorde det jag borde. Ja käre värld, det är kaos här vill jag lova, som vanligt i min lilla värld! :)
 
 
Jag är ju åtminstone hemma, i den vackraste bygd jag vet!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0