Inte en dag för tidigt.

ÄNTLIGEN!
 
Sällan jag skriver ett helt ord med stora bokstäver, men just nu kände jag att det var dags. Igår hände det, äntligen, sannerligen, äntligen är exakt rätt ord!
 
Igår dammade jag av min kamera som legat & gett mig dåligt samvete dryga fyra månader. Faktum är att jag inte fotat alls sen jag lämnade Etti. Anledningen tror jag beror på inspiration. I Afrika finns alltid (då menar jag varenda sekund) något att fånga. Har haft lite svårt med motivationen att ge mig ut, men igår hände det. Och hörrni, jag njöt. Njöt av att åter få skapa, njöt av att åter fånga livet genom en lins.
 
Det är det roligaste med fotografering enligt mig, att fånga glimtar av livet. Åh, nu ska jag börja göra det igen, & jo, jag ser verkligen framemot fler dejter med min trogne vän kameran! :)
 
En litet kik i årets första bildskörd får ni här. Ska man förresten säga "Glad Valborg!" idag? I så fall gör jag det härmed! Hela två vårinsjugningar blir det för min del i år, alldeles underbart, en av mina stora favorittraditioner! :)
 
 
Sköna maj välkommen!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Börjesson

Underbara bilder fortsätt fota! Kram

2014-04-30 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0