Badabam!

Tror att jag har slagit rekord i sommar, i inaktivitet vad gäller bloggande!
 
Helt ärligt, det enda jag rört datorn var då jag satt & redigerade bröllopsfoton, annars har det inte blivit något alls. Denna somamren har varit något alldeles hysteriskt intensiv. Inte för att jag protesterar, utan abra konstaterar!
 
Nu har jag endast tre arbetsdagar kvar & min rygg tycker att det är bra, ibland håller jag med, ibland vill jag bara sitta i timmar & prata mer med människor jag lärt känna lite närmre under denna sommar.
 
Ikväll tänkte jag bara kika in & berätta att ett nytt kapitel i mitt liv har börjat skrivas. Yes, & idag blev den röda lilla skönheten min, så nu är jag ägare till ett dragspel. Och en cello, en ukulele, några munspel & en flygel.. Känns mycket stabilt inför framtiden tycker jag! ;)
 
Det där dragspelet landade i min famn för lite mindre än två veckor sen efter en av mina briljanta idéer, & nu tycker jag nog att det går ganska bra faktiskt. Fast det klart, det kan bli bättre, mycket bättre! ;) 
 
Alla är dock inte lika imponerade av mina idéer som jag, det är just nu inte bara dragspelet som hotande nog får mig framstå som en sann pensionär, tro mig, värre planer finns i mitt huvud. Men, jag håller det hemligt ett tag till, annars kanske jag inte får börja på högskolan om ett par veckor. De skulle ju kunna tro att jag vara 103 år, minst!
 
 
 
Min nya kärlek.
 
/Hanna, 21 år gammal, med betoning på gammal! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0