Vardag.

Hejsan hoppsan!
 
Nu börjar jag få in någonslags vardag igen tror jag. Hela 6 arbetspass har det blivit denna vecka. Imorse ringde klockan 05.23 & jag insåg att jag måste bara lära mig att lägga mig tidigare! Åtminstone under vinterhalvåret då kroppen behöver mer än 5 timmar i horisontellt läge. Nu har jag ett par timmars rast innan kvällsarbetet drar igång. Morgonen, kanske den värsta jag upplevt i min hemtjänstkarriär?! Grät nästan, men bara nästan, så stressad var jag!
 
Min fotobok är snart klar. Många timmar bakom den, men ack vad skönt det är då man faktiskt sitter & pysslar med det & inte redigering eller något annat sånt tråkigt. På tal om foto har jag just lovat att fota ett brudpar i sommar. Jag är totalt livrädd, men ska göra mitt allra bästa! Kanske erbjuder lite fotograferingar senare i vår för att värma upp! :)
 
Vad har mer hänt den senaste veckan? Mycket vårdande alltså, en frulledejt, afrikagudstjänst, glädjeskutt, kusinflummeri, egentid med päronen, trevliga telefondejter & lite sånt smått & gott. Ja, & så den där tjatiga fotoboken då! Ni får ett provsmak på dess innehåll i brist på annat material! :)
 
 
Älskade Etiopien!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0