Grattis Mamma!

Idag fyller världens bästa Mamma år! Ett bamsestort Grattis till henne får det bli även här på bloggen! :)
 
Förlåt dålig aktivitet här de senaste dagarna, fick rådet att låta bloggen vila lite i all landning. Men så länge till ska det nog inte dröja innan det finns något att berätta! :)
 
Igår ringdes jag in för jobb för första gången i år. Mitt livs första natt skulle det bli, så jag vilade bort halva eftermiddagen & kvällen. Sen drack jag kaffe tills jag mådde illa & förberedde mig mentalt på att vaka 21-7. Det blev dock ingen jobbnatt så jag fick sova gott istället. Dock är jag lite tidsrubbad idag. Har hunnit med lite KU också by the way, för första gången sen augusti. Och, så fortsätter all bearbetning, stundvis är det sannerligen en kamp.
 
Resten av helgen är det fullt upp. Imorgon första kördagen på superlänge & sen party för att avsluta dagen lika bra. Sen, blir det massa roligheter, men det berättar jag om någon annan gång! :)
 
Nu ska jag krama vårt födelsedagsbarn lite mer innan vi ska sova. Vad vore jag utan min kloka Mor? Hon, som lyssnar & förstår, den som verkligen stöttar mig fullt ut. Åh, vad jag älskar henne, min mamma! :)
 
 
Än en gång, Grattis bästaste Mamms!
 
/Din egen & enda dotter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0