Krut.

Ja hörrni, nu är det krut i gumman här igen! ;)
 
Gott nytt år tänker jag säga lite senare, när blir det bara en snabbis här.
 
Idag har jag shoppat för första gången på ett & ett halvt år. Motivationen har inte infunnit sig innan nu, & idag.. Tja, det roligaste var att köpa kläder till mina barn i Etiopien. Hoppas de passar bara, jag tycker mig kunna måtta ganska bra, men jag vet inte. Favoriten blev en blå t-hirt till just en stor favorit! :)
 
Nu sitter jag & letar foton & har hamnat i en såndär härlig mapp med massor bus. Varför utsätter jag mig för det när det gör ont? Det undrar jag också, men så har jag utlovat ett par foton till morgondagen. Då ger jag min första presskonferens för detta år, haha.. Tyvärr, den hålls bakom stängda dörrar, ajajaj! ;)
 
Elin kommer dock & avbryter mig i detta viktiga arbete så vi kan ta oss en liten sväng. Eller ja, det kan bli flera mil, vi vet aldrig vart vi hamnar! ;) Pallis har varit här sen mammas & min mor-&-dotter-dag avslutades. Asgosigt! :)
 
Så är det förstår ni, full rulle igen! Jag hinner inte riktigt med blogg & sånt då, det liksom händer saker mest hela tiden & det är ju precis det jag gillar! :)
 
Kameran fanns med på nyår, så jag får väl kompensera julfotona som lyser med sin frånvaro här snart! :)

 
Tänk att just jag är omgiven av finaste människorna på jorden!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0