Laddad med galet mycket glädje.

Just nu sitter jag på golvet i mitt rum & packar. Kan liksom inte ta in att detta händer, på riktigt.
 
Imorgon bär det av, tillsammans med två fina brudar ska jag hälsa på den del av mitt hjärta som finns 9685(?) kilometer söderut. Åh, jag kan verkligen inte förstå att det är sant. Att jag ska få natta mina barn igen, SOM jag längtat!!
 
Igår åkte jag hem från konfalägret för att hinna landa lite innan nya dagar i resväskorna. Oj vad mina konfakollegor måste tro att jag är knäpp, men det får de nog göra. Det diskuteras på Helsjön vill jag lova, & inte så lite heller. Hojojoj, försökte mig på en deal med prällen, men han köpte inte det, dumt värre. Nåväl, jag ser framemot sommaren i Horred, det blir bra! :)
 
Mellanlandade på hemvägen på en vigsel till ett par av mina gamla vänner. Var såklart kär i bröllop då jag kom hem, & min mamma tyckte redan synd om min blivande man sa hon, i nästa andetag berättade hon att min lösa tand kommer bli svart & ramla ut. Vilket liv jag lever, jag säger då det!
 
Så, nu ska jag fortsätta här med mina förberedelser. Det här är en sjukt galen lyckokänsla! Om inte alls många timmar sitter jag med mina tjejor i knät, tillbaka i världens bästa Asella, tillbaka hos människor som äger en del av min hjärtmuskulatur! :)
 
Hoppas Ni får en fantastisk start på juni Ni också! :)
 
 
 
 
För första gången åker jag till Etiopien med enbart glädje i hjärtat!
Tack gode Gud för den möjligheten!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Carro

konfakollegan här borta i amerikat tycker minsann inte du är konstigt. Kanske inte fullt normal, men vem är det egentligen? ser fram emot en sommar tillsammans med dig!

Ha en fantastisk tid i Etiopien, vännen!

KRAM!

2014-06-01 @ 21:26:49
URL: http://anderssonare.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag instämmer med Carro och säger att du inte alls är konstig eller knäpp, bara underbar!
Njut nu verkligen av Etiopien! Kram!

2014-06-02 @ 10:25:28
URL: http://frokennelson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0