Tillbaka i verkligheten.

Åh vad jag skulle vilja spola tillbaka tiden en vecka. Dricka macciato hos mamman medan barnen busar järnet. 
 
Men, nu är jag tillbaka på svensk mark. Ligger här med en olidlig huvudvärk, täppt nos & dövt öra & äter godis som lillebror köpte åt mej i London förra veckan. Kan ju inte påstå att vi fått tillräckligt med sömn senaste dygnen. Det sliter att resa, speciellt att resa långt.
 
Vi har haft alldeles fantastiska dagar, som fått betyda mycket för oss allihop! Jag kommer aldrig glömma mötet med barnen som inte visste att jag skulle hälsa på. Det var tårar, glädjedans & hemskans mycket kärlek. Sparar alla sådanadär obeskrivliga ögonblick djupt i mitt hjärta! 
 
En vacker dag när jag har ork & tid ska jag berätta mer om min tredje Etiopienvistelse (har hunnit med fyra resor till afrika på ett & ett halvt år insåg jag idag, vad hände där?). Jag längtar redan till nästa sväng!! :) 
 
Idag slutade min bror högstadiet. Idag för fem år sedan gjorde jag precis samma sak. Den dagen, för fem år sen var dock en hemsk dag. Det var dagen Gud bestämde att Mormor skulle få flytta hem till Honom. Jag kan inte förstå att det redan gått fem år. Lilla älskade Mormor! Hade hon funnits kvar här hade jag suttit & berättat alla detaljer om mina etiopiska upplevelser, det får jag göra i himlen istället! :)
 
 
Jag är så välsignad med underbara människor i mitt liv!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0