Om jag ändå..

..hade haft en katt. Då hade jag nog suttit & pratat med min lille vän just nu. Fast, det hade förvisso varit bra om jag tyckte om katter först, men ändå, idag hade jag velat vara kattvän!
 
Just nu är det mycket som händer. Om två veckor vid denna tidpunkt är vi nog nästan framme hos mina barn. Jag kan inte tro att det är sant! Dock känns det långt dit, & jag har mycket att jobba med före den dagen. 
 
Idag har jag gråtit till & från hela dagen, inte så mycket "hanna" över det, men så är det. Väldigt skönt att då få landa i Kickikramar! Det är som sagt mycket som händer, & mitt upp i allt kaos är det hemskt jobbigt att inte känna igen sig själv. Att vara mer förvirrad än någonsin förr, & ständigt analysera sig själv. 
 
Jag tillhör kategorin människor som tror att allt har en mening, även en dag som denna. En dag då jag fällt många tårar inför människor jag knappt känner, då jag ännu en gång tvivlat på mig själv & vad jag kan. Hit hade jag skrivit innan det blev en lång telefondejt med en av de finaste vänner man kan ha! Plötsligt känner jag mig bättre till mods, mycket bättre! :)
 
Förra veckan landade by the way ett nytt objektiv i min ägo. Har tänkt införskaffa det hur länge som helst, men det blev aldrig av. Nu är det dock här & jag har inte hunnit prova det ordentligt än, men ett par bilder har jag väl knäppt av, en av dem hittar ni här nedanför. Roligt att då & då få fånga glimtar utan att objektet är medveten om det! :)
 
 
Om jag ändå förstod lite mer av mig själv..
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0