Schleten änna.

Hejsan hopp! :)
 
En vacker dag (när jag hinner alltså!) ska jag visa lite foton från långhelgen som gick. Hela familjen drog till Vimmerby & hängde med delar av den peterssonska släkten. Finfin helg minsann! :) 
 
Det är sällan jag använder orden hata eller avsky. Så, jag gör nog inte det nu heller. Men, det finns något som jag verkligen ogillar jätteskarpt, verkligen ogillar av hela mitt hjärta. Det är när jag jobbat hemtjänstkväll & börjar före sju dagen därpå. Mitt senaste dygn har varit sådant, hu. Egentligen hade det inte varit några problem om det inte fanns ett problem med det(yepp, jag är supertrött), & nu finns det det. Kort & gott, jag kan inte sova en sådan natt. Det bara går inte. Under mina fem hemtjänstår har det varit likadant varenda gång, jag vänder & vrider mig, försöker somna med alla möjliga fårräkningsmetoder & ingenting hjälper! Usch, det är få saker jag ogillar så skarpt, faktiskt! Nu vet ni det, dagens stora Hannaproblem.
 
Blev en människa igen efter några timmas eftermiddagssömn, en långdusch & mycket kaffe. Nu fasar jag dock för morgondagens natt, journatt. Det är nästan ännu mindre min grej får jag väl erkänna! Ikväll känner jag att det hade vart gött att spola fram tiden tills man är pensionär. Fruktansvärt tragiskt, hojojoj, det är liiite för mycket som händer nu helt enkelt, lite för många måsten!
 
Får väl se när jag tittar in med foton. Om det inte blir före helgen så passar jag på att hälsa er alla välkomna på Swopping i Örby församlingshem nu på lördag. Det blir trevligt det, sök event på facebook eller kontakta mej för mer info!
 
 
Såhär trötter var jag efter Messias för en vecka sen. Inte ett dugg bättre idag.
På marbo heter det "ho ä änna schleten", mjotack!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0