Somrig syskontrio.

Glad Mors dag på er! :)
 
I veckan skickade jag lite oigenomtänkt iväg en facebookstatus om att jag gärna fotade folk som ville byta profilbild. Strax därpå droppade det in intresseanmälningar & ett par timmar senare var jag ute med en charmig syskonskara. Ebba, Erik & Lisa ville överraska sin mamma med några porträtt på sina barn. Typiskt bra idé tyckte jag! :)
 
Här får ni ett litet smakprov på vad timmen gav för resultat. Härliga ungdomar de där Magnussonsbarnen alltså, minns när de kravlade runt på golvet, oj vad tiden går! 
 
Åh vad jag tycker det är roligt att få fotografera igen, det är verkligen avkoppling för mig! :)
 
 
Snart är det sommar!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så duktig Hanna!

2014-05-25 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0