1 dag kvar!!

Imorrn är det äntligen nyår! Och det ska firas...! Ska till Sara imorrn kväll och där kommer vi tillbringa resten av kvällen..har inte riktigt kläm på vilka som kommer vara där men bland annat är det jag,sara,hanna,mikka,gika å nåra till..men det ser ut att bli ett underbart nyår i varje fall och om ni frågar mej om jag längtar så har jag bara ett svar...om...!!!
vad har hänt på min lilla front då tro? borås har jag ju skrivit om..dagen efter var vi iaf jag,gika,sara å vickan i gbg på bio..mysig dag!! fast det regnade och sen var det en ficktjuv som följde efter oss på nordstan och tänkte rycka våra väskor men vi höll i så han losade!! :P mm när vi kom hem så var hela tostared strömlöst..stackars oss men den kom tillbaka några timmar efter men då hade jag och vikks redan pratat i flera timmar...igår pratade vi typ till klockan två så det var inte så konstigt att vi sov till 11 idag!! men vi har haft jätteskoj och igår hade vi lite ryck..haha vi provade alla möjliga klänningar och ja..hade verkligen jättekul!! men men sen har det nog inte hänt så mycket mer vad jag kan komma på..

ååh va ja längtar tills imorrn!! <33
Gott Nytt År på er!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria Andersson

Var hade du de där hemska bilderna på mig som Sara pratade om? Var vänlig ta bort dem omedelbart!
MVH// Kusin Vickan

2007-12-31 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0