Go da!

Hejsan!
Go da idag! Bara ett prov och de va klart på 20 minuter...! 81 svenskaord..lite klurigt men godkänt blir jag nog iaf! :)
Har vart så arg idag!! så sur på våra lärare...dom sätter ju så orättvisa betyg så de e nt sant!! fast i engelska är det ju till min fördel men resten av ämnena!! Varför skulle vi bli en a-klass för?? :( vi har ju dom värsta lärarna!! usch vill nt va me...men ska kämpa på...lovar ja!!Fast jag å Manda e ju så glada för vårat mvg!! dom enda i klassen på abortinlämmningsuppgiften!! :D Kan meddela att jag blir INTE nöjd med julbetyget men jag ska nog överleva en del besvikelser där med...Nej nu vill jag sticka lite!! Vill ju så gärna bli klar med mössan innan jul!! Så nu får jag rusa!! Och imorrn ska jag till Sara så då lär det inte bli skrivet ngt här!! Va ja längtar tills imorrn ja!!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0