Julavslutning!!

Ääääntligen!! Jullovet är här!! Haha usch vad man kan göra bort sej på såna här julavslutningar!! Haha var ju inte beredd på att gå fram och prata nån av gångerna!! Första gången (elevrådstalet) typ flög jag upp ur bänken visste inte att det var min tur så det blev en liten joggingrunda fram till den där grejen man står och pratar i! Julevangeliet...hmm ja då var elin och sofia redan framme när jag kom på att jag med skulle fram och jag skulle kommit fram först!! sen var det ju fel sida i bibeln med så det blev lite skoj!! Haha men nu har vi iaf jullov och det är helt, helt underbart även om det känns som att det är lååångt till jul!! nej nu ska jag och elin strax upp till brukshundsklubben så jag får nog ta och dra!! 

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0