2oo8

Jahapp, då var det nytt år igen!! tiden går ju huuur snabbt som helst så jag hänger inte riktigt med men strunt samma!!
I varje fall så började vi nyårsafton med middag hos Ulrika och dom och där var vi runt 30 personer..massa go mat och härliga människor..
På kvällen hade vi lite så här firande några stycken i kulla hos sara och dom! där var vi: maria,maria,michael,paul, mamma, pappa, andreas, erika, sara,gustaf, jag, mikaela, sara och hanna!! Tror att jag fick med alla där.. Riktigt go mat och helmysig kväll..kunde inte blivit bättre!! men usch vad trött man blir!! I alla fall så fick jag fira mitt efterlängtade nyår med min egen lilla sara!! <3 uuunderbart!!
ikväll så ska jag träffa sara igen..vi ska på viktors 20-årskalas! sen ska hon komma hit typ på fredag lr nåt!! jag har räknat ut att det blir ca 5 olika kalas denna veckan!! det är ju nästan rekord och det känns lite mycket men det ska nog gå det med!!

får la kanske ta och dra mina nyårslöften med innan det får räcka här! brukar ju aldrig komma på något men i år blev det faktiskt 6 stycken till slut..ovanligt för min del!

1.bli snäll
2.bli rolig (försöka iaf!!)
3.vara snäll mot gustaf
4.bli bra på piano!!
5.inte äta kakor (det enda jag nog kommer klara!
6.höja mina betyg!! (men då måste jag ju plugga mer..)

kommer aldrig funka det här me jag ska göra mitt bästa!möjligtvis kommer jag klara punkt 5..men vi får se!!

Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0