...

hej hopp!! känner att det är dåligt bloggat från min sida här..men har inte orkat...ni får ursäkta mej..ni som läser detta då..(d.v.s vickan!! :P )
på min lilla front händer inte så mycket för tillfället...börjat skolan igen! blä men men.. ikväll blir de kalas hos hanna å dom!! :) (inte släkt för er som undrar!! :P ) efter det ska jag sova hos sara..gummsilumsan!! <3 skojskoj..igår kväll åkte resten av min kära familj in till akuten i borås eftersom gustaf hade feber och fruktansvärt ont i magen så vi trodde typ att det var blindtarmen eller något! men väl där vara det 24 före dom i kön så dom hade inte kommit in innan klockan 7-8 i morse ungefär så dom sov hemma och har nu åkt till skene lasarett istället..får se hur det går för den lille stackaren! tycker så synd om honom!!
om allt går enligt planerna är vi ca. 20 personer som åker till kreta i maj!! :D samma hotell som våran familj har varit på!! men ingen annan har vart där vad jag vet iaf..men älskar de stället...det är helt,helt underbart!! så de ska bli skoj!! både vickan,sara å hanna ska me...jättekul!! :D

nej nu ska jag ta och hitta på lite annat smått och gott!!

ha de fint människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0