X) XD X) XD X) Världens roligaste skoldag! X) XD X) XD X)

Även om ingen läser det här så bara måste jag skriva innan jag glömmer av allt!!
Idag har varit världens underbaraste skoldag!! har haft fantastiskt skoj!!
började med att jag och manda hade planeringsmöte på cafeebänken! vi grät av skratt när vi smidde planer...usch va skoj! det var jätteskoj då men blev 100 gånger bättre i verkligheten! vi planerade repliker till mård (maud) som - e du dum eller? jag heter faktiskt hanna petersson bäver! och en massa såna grejer..efter det fortsatta vi med so-lektion. trodde det skulle bli trist som vanligt men det blev det verkligen inte!! jag och terje disskuterade "blattar"...sen hängde nåra till på! det var verkligen skitskoj! sen fick en viss person i våran klass världens ryck och ingen fattade nånting men det var jätteskoj ändå! X) sen sa terje att hans bror e polis( fatta va rädd ja blev! där hade vi suttit å disskuterat smått rasistiskt och så säger han de..)i alla fall så hade vi idrott och efter det kom den efterlängtade hk:n!!och maud....!usch va vi reta henne...de va bara för skoj å hela klassen va liksom me på de!!fast ja hade ju mina repliker då..när hon kom å fråga va ja hette sa ja hanna petersson bäver, men bäver står inte me eftersom ja gifte mej för nåra veckor sen! vi ska ha barn i juli förresten! :) manda satt brevid å tjöt av flabb..å fyy va skoj de va! så skrev hon att ja va pratig å stökig eller nåt men de va de värt!! vi tjafsade emot å hade verkligen allmänt skoj!vi (ja å manda) satt längst fram me benen på borden å grät av skratt! ur mina ögon forsade det verkligen tårar! sa en massa skoj men kommer tyvärr inte ihåg allt nu! :( tror aldrig jag har haft så skoj i skolan nån gång!!
sen när vi gick ut från lektionen så sa ja högt till henne att hon skulle önska mej lycka till med graviditeten!! Hahaha!! hon e bara fööör körd nu alltså!

jaja detta var nog min allra roligaste skoldag! har aldrig tyckt att skolan e så kul å kommer nog aldrig göra det igen!!
tack för idag tjejer!!<3 detta bara måste göras om!

Kommentarer
Postat av: manda

du är så klockren ... Fan har flabb än XD

2008-01-17 @ 21:14:03
URL: http://mandaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0