regn,regn,regn och borås!

Vad har hänt sen sist tro..?! tjaa..jag kommer inte ihåg så värst men regnar gör det ju jämt och ständigt och idag har de(värdelekssnubbarna) sagt till oss att va vakna i natt för då är det stor risk för hård åska...känns ju så lagom mysigt!och jag som är liiivrädd för åska! uschaja!
igår var vi iaf i borås..kände att garderoben behövde förnyas. å så va emanuel me för han sov över här så på ditvägen satt vi bak me gustaf emellan oss och när jag tittar fram sitter en större långben än jag nånsin sett på mammas nackstöd: snacka om att jag skrek!!! det tog en bra stund innan vi hittade den efter att vi rivit ner den och sen kom den över till mej me..:S uscha riktigt läbbigt!! mamma sa att om jag skriker så för en sån liten (hon sa LITEN!!! :O ) sak, kommer jag inte få övningsköra :S  dagens scarry så jag slutade skrika ;) och nog ska jag få övningsköra!! Vänta bara :P
japp sen va  vi i borås ett antal timmar och när vi satte oss i bilen igen va vi rätt trötta! mitt klädinköp slutade med 6 styckna tröjor och en kjol...de där me 6 tröjor kändes såååå typiskt hanna! hahaha ;) nöjd me dagen va ja iaf fast ett litet bakslag kom förstås när jag kom hem...jag provade dagens favorit en gång till för å bli extra nöjd och sen när jag skulle titta på storleken så upptäcker jag till min förfäran att jag lyckats få med mej en XL!!! :O Wiiiihaa!! usch...hade kollat på fel lapp! hahaha där va en till typisk-hanna-sak! ja trodde givetvis att den skulle va så stor och hade checkat på en annan lapp...aja men jag gillade ju den så tänkte åka in och byta den idag men mamma ville nt att ja skulle åka in sj så hon gjorde de ist! Min mamma e bäst!! :)<3 så de fixade sej de me! :)
idag har jag städat församlingshemmet, bra att de va lörda..lite ob på köpet ;) städade i torsdas me..och nej(!) jag tänker inte bli städerska!! men lite extra-pengar sitter la nt fel alltid!
har vart med elin en del sen sist me...den goingen! :)<3 våra promenader elin! bäst!! :)<3 kommer du ihåg matteproblemet jag gav dej?? :P ojoj så kul man kan ha! Elin~En helklar favorit! nästa vecka åker hon till sin stuga och sen åker ju jag till småland typ en och en halv vecka...:/  så nu blir det inte på ett tag du vännen! Kommer sakna dej!! <3
måste ju också nämna våran kubbmatch idag, pappa och gustaf mot mej! när jag hade en kvar på deras bas hade de inte tatt en enda av mina baser och hade dessutom alla de fyra andra på min sida!! det här var alltså vad dom hade att slå ner-> :P man kan ju bara gissa vem som vann!!
nu ska jag snart pysa iväg och sova..jag är trött så som jag har dammsugat idag minsann! ;)

Natti natti/ Hanna Tha Kubbwinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0