7c :D

Det har gått en och en halv vecka sen sist...jag beklagar verkligen men denna veckan har jag nt vart hemma en endaste dag så det har inte hunnits med!! Dessutom har jag inte riktigt koll på vad som hände förra veckan..:S och sen har jag kommit fram till att det alla gånger räcker med att skriva vad som har hänt sen i måndags!! :)
Så där bärjar vi..efter skolan kom rose-marie och hämtade oss (vi i HEM), HannaEmmaManda och körde oss ut till Hedgärdessjön där 7a hade läger :) hade sådär hyfsat roligt... Peo liknade middan på kvällen vid en bröllopsfest! man började ju undra om han nånsin har vart på ett bröllop men iaf...hem åkte vi me lennart runt 10! var riktigt extremt trött på tisdan så jag kände att det räckte med en sånglektion och en cellolektion-alltså jag hoppade orkestern! men shit va slut man e efter en sånglektion! :O mina ben-efter bara 20 minuter!! :S Det är seriöst läskigt!
Onsdan...ahh den onsdan asså (: så underbar!! :) Vi åkte på läger med 7c...trodde det skulle bli skittråkit men icke då!! när vi skulle gå iväg-grupp två kollade eva och ingbritt på kartan och sa nu går vi ditåt och pekade åt varsitt håll samtidigt! XD citerar eva: Tur att ni har mej i gruppen! Och ja! kan vi nog säga att det var, för med ing-britts kartläsande hade vi gått banan baklänges och aldrig kommit fram ;) jupps...vi hade en trevlig liten grupp med 5 roliga sjuor med hisnande fantasi, mej såklart ;) och Eva och Ing-Britt. Så tillsammans med dessa människor spenderades typ 4-5 timmar ute i skogen! när vi hade käkat klart i mitten av skogen började självklart jag, manda och emma fajtas till alla killars förtjusning! ni kan ju bara gissa vem som vann! ;) tur att man har tränat tio år på att vinna över brorsan :P när sen mandas grupp hade gått iväg skulle ju emma kriga igen så då blev det en till fajtning i den pissevåta mossan. ni bör observera att alla kvarvarande stog i en ring runt om och hejade och till och med lärarna tog kort med sina mobiler! :O DÅ har det gått långt X) sen bar vi iväg igen med bästa gruppen och hela vägen tbx var jag pisseblöt i röven!! uscha!  :P
sen var det fritid och vi lekte lite lekar med tjejerna...sen skulle vi ha våran (hems) 3-kamp men självklart var ju både Ing-Britt och Eva iväg.- Spetzen med oskar i våran grupp som fick en spricka i fingret när han dök genom spindelnätet och fick va hela kvällen på borås lasarett,  och Eva var iväg och köpte liggunderlag så vi hade inget material men till slut kom dom båda två :D vi började med pink i hink och tror de va samuel som blev så glad att han hade fått ur allt innehåll i flaskan att han gjorde en segergest bakåt och ramlade rakt i sjön! XD -> hahaha oj va vi skrattade! sen var det dags för irlänsk julafton-10 varv! och där var det markus som fick springa två gånger och körde me bara kallsingar för dom sprang typ i en lerpöl! han ramlade med ansiktet ner i leran flera gånger! Tyckte riktigt synd om dom! ->hahaha roligt för oss som kolla på iaf! sen tog vi nästa lek inne!! Boll under hakan om ni har kört det! när alla lag var klara tänkte vi att lärarna skulle få visa va de gick för de me!! men de fick lägga ner efter några byten för killarna bara skrek och höll på att spy allihop! så fruktansvärt skoj vare! men smått äckligt tyckte vi nog också att de va när lärarna körde..  :P  sen var det dags för "bröllopsmiddag" igen XD och ja..manda och jag var helt övertrötta och överspelta! vi gapskratta seriöst hela middan igenom åt precis allting och när vi hade blandat i godis i taccosen( bröllopsmat ??XD) och jag skulle skära i en napp böjdes min gaffel på mitten-som tur va hann jag böja tbx den innan peo såg nåt men ja..sådär höll vi på i nån timme jag och manda! skitkul verkligen men det fattade inte peo så han pratade allvar med oss på kontoret och vi skärpte oss! ;) hahaha sen skulle han läsa upp skrönorna men vi hade typ 500 så ingen fick höra våran! fast tur var väl det! hade vi dratt dom hade absolut ingen kunnat somna sen! läggning var det vid 11 och tyst var det vid 12...det SKULLE va tyst! En viss johan började snarka med en gång och snarkade och snarkade och snarkade AShögt heeeela natten! Så jag, emma och manda låg vakna till klockan 4 och ja..vi pratade skrattade och viskade och när peo och lennart kom ut då och då för att kolla oss sov vi räv! ;D somnade gjorde vi vid 4 och väcktes vid 7 :O alla skulle upp klockan sju! Sjukt värre! efter frukosten blev det tipspromenix och demostrationer gjorda av klassföreståndarna! och shit va vi skrattade när lennart,ing-britt och eva hade strumpor över huvena!! XD -> VAD vi skrattade och ja..hela lägret var toppenskoj så igår var jag jättedeppig över att det var slut :/
sov mellan 10 och halv 10 i natt och sov som en stock! fast inte så konstigt men ändå..fatta va gött de va ;) idag hade vi orienteringsdag så började halv 11 och slutade halv 12 :D göttans!!! så nu är jag smått deppig igen! vill tillbaka till lägret som vi trodde skulle bli supertrist men som blev megaskoj! vi kom fram till idag-jag och tjejorna att eftersom vi är klassfaddrar till 7c måste vi ju me på deras lock-in och sånt ;D smart va? :P
nej! nu ska jag packa-Vimmerby ikväll :D<3 hoppas att Lalla är hemma me så kan jag prata rövarspråket när jag e vaken ;) hade nämnligen lyckats prata rövarspråket i sömnen på lägret :P sååå typiskt mej!

ha de bäst gott folk!
Vimmerby here your biggest fan come! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0