Snabbis..!

Jag måste bara informera om att jag lever!
Om knappt 2 timmar ska jag och resten av klassen befinna oss i kinna för avfärd till Prag, tyvärr har Manda gått och blivit sjuk så jag och Emms får klara oss själva.
Måste skynda mej att skriva så jag hinner lira lite cello innan jag åker. Kommer sakna det annars!
Kan börja med att säga att jag inte fått sova ut på riktigt på typ 2 veckor och inte innan nästa helg kan det bli en sån morron igen.. Längtar..! :P På påsklovet var jag hemma en dag, förra onsdan och det var då jag bloggade senast. Min mormor överlevde operationen så på torsdas eftermiddan begav jag, vickan och mina morbröder oss till borås för att hälsa på henne. Efter det åkte jag och Vicks vidare på påskläger i Gällinge! Kan säga  att jag tyckte alla tideböner var måttligt roliga! Slumrade nog en del på dem. Men roligt hade jag annars! De första dagarna kände jag inte så många+ att jag var väldigt trött så kanske smått osocial! På påskafton blev jag lite mer medgörlig! Vi var 10 pers+en barnvagn som var ute på promenix på "gällinges naturstig"! Vi kan meddela att det var den mest skumma naturstig vi varit med om! Stora lerpölar överallt! Roligt hade vi iaf, och soligt och härligt var det! :D Sen hade jag, Marie, Julia, Kristin och Frida väldigt, väääldigt roligt på trappan! Kanske främst jag och Marie! Är man döva så är man! ;)  Som sagt jag och min kära, lååånga kompis Marie hade roligt och skrattade så vi grät år Christoffer "bästa killkompis"! :) 
 Team 6 ägde ut alla på tårtbygget! -> Jag tror det var tack vare alla mina gravstenar ;) Sen var det påsknattsmässa och jag höll på att somna! Men sen när alla fick varsitt levande ljus vågade jag inte slumra! jag var livrädd för att ngn skulle råka sätta fjutt på min hårboll till hår och sen att hela jag skulle brinna upp! Det var läskigt minsann! Och sen var det påskfest till runt 3-4! TRÖTT var jag när jag och Vickan gick och la oss vid 5, när solen gick upp! Kan tillägga att jag och viktoria sov i tostared hela veckan! Bekvämast så tyckte vi! Har dessutom fobi för att sova på golv!
På påskdagen var det mässa och hääärligt väder! På kvällen var det typ önskesånger i kôrka! Och ja vi gillar pärleporten marie! :D SOM vi kämpade!
I måndas vare mässa igen och sen började folk åka! :( sorgligt men sant!  I vilket fall som helst hade jag ett mkt trevligt läger! Främst tack vare blekingar,skåning och en värmländare ;)
Sen var jag också tvungen att säga hejdå till Per kocken Nyberg! Saknar dej kompis! Nu finns det ingen som retar mej och kittlar sönder mej längre :'(   :P  Facebook nästa liksom ;)
Sen åkte jag hem och var världstrött! Fortfarande rätt trött men jag skyller på mitt späääckade schema! Ett härligt lov hade jag, även om ngn sovmorgon hade suttit fint, i varje fall en tidig gå-och-lägga-sej-kväll, men icke!
Nu ska jag fixa lite sallad till sen och sen spela så jag inte kmr sakna det allt för mkt sen!
Ha det så bra här hemma! Go us 9a! Vi äger Örbyskolan! (: <3

Och Tack,tack,tack tjejer! :D Nästa år i Gällinge! :D

Kommentarer
Postat av: Marie

haha fy va kul vi hade!!! nästa år i Gällinge :DD

2009-06-06 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0