Ett svårt avgörande..


Rubriken låter som ett jobbigt vägskäl i mitt liv, dock inte så allvarligt i och för sej, jag hade helt enkelt lite svårt att välja rubrik. Det har nämnligen hänt så där mittemellan-mycket-grejer så jag hittade inget i mitt ordföråd som passade fint.
Viktoria, min "framtida sambo" eller så kanske man inte kan säga, men vi ska plugga och bo ihop några år så därför säger jag så. Kvinnan fyllde nämnligen år i fredags, hela 18 år så en riktigt tant nu. Tänk när jag fyller 18.. Då blir hon 20.. Härligt.. rynkorna är säkerligen på god väg för oss båda! :D Kvällen tillbringades alltså i Hvatared vi skrattade så vi grät när vi pratade gamla barndomsminnen, som ex. Vickan, Gustafs och min cirkus "ViHaGu" Hahaha vi hade faktiskt flera föreställningar, om jag minns rätt sprang jag omkring i en lång lila klänning, med prickig badmössa på huvudet, spelandes på en klarinett så starkt att Viktoria och Gustaf som satt på varsin stol ramlade rakt ner i buskarna, Gustaf var så liten så det enda han kunde göra var kullerbytta och klättra upp på pyramiden som vi byggde som final. Viktoria, ja hon cyklades med fötterna på pakethållarn och vi två turades om att vara konfrancierer.  Massa roliga minnen kom upp under kvällen. Sen kom min kamera fram och då får man passa sej, jag har lärt mej hur man ställer in självutlösarn så den tar 10 bilder i rad. En metod som Jag, Sara, Hanna och Annika tyckte om. Dock var det lite pinsamt att hela kalasets folk (typ) passerade oss under tiden. Massa fula grimaser och tofsar mitt på huvudena och jag vet inte allt. Riktigt svettigt och riktigt roligt! :) Härliga tjejer det! Och än en gång har jag konstaterat vad alla ni tjejor betyder för mej (nu menar jag inte bara den omnämnda kvartetten) utan alla ni som får mej skratta och får mitt hjärta att slå. Det finns så oerhört många jag har att tacka för det. :) Jag är lite rädd för att nämna namn, det hade vart fruktansvärt om jag glömde ngn, men jag tror ni känner på er vilka ni är, närmaste vännerna, ku-flikkorna, familje-kompisarna och alla andra som jag tycker så oerhört mycket om. Hoppas jag inte glömde någon nu och hoppas verkligen att ni förstår hur betydelsefulla ni är!! (:

I går fyllde "mitt mobboffer" 17. Asch säger jag bara, nu kan jag inte reta henne förrän i april igen.. :P Vi brukar ha våra fighter förstår ni och Elin brukar reta mej för att jag råkar vara född ngr månader efter henne. Men perioden april-juli kan jag alltid retas tillbaka eftersom jag då är lika många år. Ett Grattis till dej också iaf! (:
Igår spelade jag cello konstant och jag försökte mej på munspeladet ännu en gång. Det går framåt men det är riktigt jobbigt och jag höll på att svimma en gång när jag reste mej preis efter att jag hade spelar. Det knycker mycket luft! Jag läste också lite i en mycket bra bok som jag gärna rekomenderar "11 september, dagen då min värld rasade samman" den är skriven av frun till andrepiltoen i ett av de kapade planen. Väldigt fint berättat och hon väver in hennes tro på ett naturligt sätt. Hitills har den gett mej mkt iaf! (:
Nu skiner solen, Äntligen!! Det är tyvärr inte så varmt bara. :/ Jag har tänkt påbörja mitt "bloggalbum" idag. Jag kom på att om jag en dag lägger ner min blogg försvinner mängder saker jag inte vill ska försvinna så nu ska jag skriva ut hela min blogg.. Och det är inte lite det.. :S  Men det ska bli roligt att läsa allt när det är klart. Dock får jag nog pyssla med det mer när jag kommer hem från Öland och Småland. Så nu kanske vi inte ses på en vecka. Vi åker till Öland på tisdag tror jag och åker upp till Småland<3 på torsdag. Då kommer också Saras familj upp och vi ska bo "hemma" i Brantestad. Jag ler när jag skriver detta. Jag har blivit så otroligt mycket mer känlig för allt som berör mej på ett positivt sätt den senaste tiden. I Småland ska vi fiska kräftor och jag och Sara har bestämt oss för att ha några riktigt härliga dagar i Brantestad! :D  Jag längtar! (:  Så ska vi också säga hejdå till Jossan, Fredrik och lilla Edith som nu ska flytta till Australien, men tack och lov flyttar dom tillbaka i december!

Ha en bra vecka folket!

Några tjejer som är otroligt omtyckta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0