Ehm, jag ska försöka igen!

Ursäkta mej.. Jag tror nog att jag skulle kunna få pris för världens sämsta bloggare eller något liknande, än så länge har ingen jury upptäckt min dolda talang.. Tack och lov för det!
Det var massa länge sen jag ens var inne här. You know.. Jag har sommarlov!! :D ihhh och det är megabäst!
Jag, far och bror min började lovet med att åka upp till vimseby på dop för Edith, lillkvinnan har nästan lika mkt hår som jag! ;O ända skillnaden är att hennes hår i svart och hon har sitt i en tuppkam Söt är hon iaf! Mkt söt :)
Sen kommer jag knappt ihåg vad som hände efter den helgen, var en del med Sara om jag kommer ihåg rätt. Midsommar firades med hela tjocka släkten i Kulla och jag var jättetrött, som tur var backade Christoffer upp mej. Tackar vi för (:
Ni får förlåta mej, men jag har nog extremt dåligt minne. 26/6 hade vi begravning för Mormor. Det var jättevackert på alla de sätt men ngt förfärligt varmt! Och vi närmaste anhöriga var tvugna att ha svarta nylonstrumpor tills allt vid kyrkan var över. Det var minsann en befrielse när minnesstunden kom och man fick dra av sej dom där klibba varma benpåfrestarna!
Sen har jag och Elin haft det årliga vattenkriget och om jag ska vara ärlig tror jag det blir fler av detta slag..
I torsdags var det den årliga Kungsbacka-marknaden! Och.. jag sjöng för full hals ihop med frälsningsarmen, riktigt roligt hade jag. Man måste ju roa sej på ngt sätt..! (: Sen var vi halva släkten i vallersvik och hade en trevliger eftermiddag. ekelund tyckte dock att det var hela släkten.. men nej nej.. vi var bara 17 av "familjen".
I fredags hade vi vårat enda sommar-ku. En mkt trevlig kväll och som tur är träffar man ju dem man umgås med mest nu under sommarn! Liseberg blire på tisdag, ser vi framemot! :)
I lördags hade vi kalas och allmänt släktbad i den underbara sjön öresjön ;) Sara och jag tog massa härliga sommarbilder- iaf om ni frågar oss!
Och i söndags.. ja hmm.. jag ska nog inte lägga upp ngr bilder på Sara och mej.. Vi fick ett sånt där ryck som man bara får ibland. Klädde ut oss lite, ehm.. okej, vi klädde ut oss till nunnor.. det är pinsamt riktigt pinsamt och ännu värre är det eftersom mitt minneskort med en hel del såna bilder befinner sej hos min gamla klassföreståndare, det är nästan så jag tycker det är skönt att ha lämnat örbyskolan nu.. ;) jag fasar för vad folk ska tro om oss.. donk!
Senare under dan skulle sara på konfirmation. Jag begav mej därför ner till Viktoria och vi skulle åka och bada. Dock började det regna så det var bara en liten del av den manliga sidan av familjen andersson som badade, jag och Viktoria beredde nöjda ut oss under filtar och paraflax och beskådade det hela istället. Riktigt mysigt enligt oss!
Sen har jag hittat på grejer med elin och nu ska vi snart planera lite mer inför fredagens fondy/tjejkväll. Den ser vi framemot :D

Puss å kram skumbanan!
Och.. Jag ska försöka bli lite mer aktiv här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0