Fonduekväll, Helg och mysigt folk!

Yes, nu blev det lite mer Hanna-feeling över bloggen! Lite längre uppehåll så att säga.
I fredags begav jag mej till församlingshemmet klockan 5. Vi akutbokade det huset i och med att det regnade och ingen hade varken lust, tid eller orkade städa så vi tyckte det var smidigast. Och jag tyckte det var smart att ngn var där lite innan alla andra så man hade lite bas you know..! Men.. usch vad tyst det blev när jag var helt ensam, det löstes genom att sätta på massa musik och snart satt jag nöjd och la upp bananer och hallon. Sen typ halv 6 tänkte jag att det kan vara bra att börja smälta lite choklad. Sagt och gjort, jag slängde i massa och fjuttade på. Ja så gick jag där och grejade och var allmänt på bra humör tills jag tycker att det luktar skumt. Det luktade sannerligen bränd choklad, och det var det också. Tror ni inte att skålen till ställningen har gått i 2 delar?? jojomensan! Ja iaf kom dom andra flikksen snart därefter och vi grejade och sen åt vi. Åt, det var minst sagt det rätta ordet! Vi åt och åt och åt mängder men frukt bär och choklad. Choklad är ingenting för mej har jag kommit fram till. Typ 7 finnar fick jag! :O Tummer ner för det! Riktigt roligt hade vi och mysigt som as var det! :D Efter fem timmar, alltså runt 11 tänkte vi att glögg hade varit på sin plats. Dessutom hade vi massa godis och ingen var direkt sugen, vi var sjukt mätta(!!!) så vi ringde Daniel så han kom, och efter en stund också Johan och Gustaf. Sen drack vi glögg och hade allmänt trevligt tills vi vid halv 1 städade och begav oss hemmåt för efterlängtad sömn.  Vi hade iaf en riktigt härlig kväll!! :D<3
I lördags var jag sådär riktigt djupt. Eller tja, jag läste en bok som var riktigt djup så jag började också tänka djupt, och då menar jag djuuupt! Så jag funderade en massa och kom fram till en massa kloka saker som jag dock inte tänker berätta här och nu men ja det var bra för mej att dra vissa slutsatser!
I söndags var dagen, dagen som vissa har fått höra om. Inget som är till för allmänheten att höra egentligen. Men på ngt sätt ska jag ha mer information om denne S.O, eller O.S eller ja.. det kanske männskan inte alls heter. vad vet jag? ;) ja om ni vill veta mer får ni fråga för denna information är som sagt lite inofficiell! :P Sen efter detta möte var jag hos Sara och vi hade det mysigt, åt körsbär och hittade på lite allt möjligt.
I måndags gjorde jag typ nada?! :S
Igår var vi 11 personer i Borås. Först gick vi på stan lite allmänt, lyssnade på borås gatumusikanter X) och sen var vi på bio, Ica Age 3. Tjoho vad vi skrattade! Mkt hormoner där ja ;) hahaha ja en helgrym film om ni frågar oss iaf! (: sen käkade vi glass i en park, vissa åt glass med maskar? :P   Bra där Christina!! Sen åkte vi hem och jag och Sofia cyklade till Hanatorp och tog oss ett kvällsdopp. Ja det var härligt. Den kvinnan är härlig helt enkelt! (:
Och nu ska jag äta så nu blire finemang att jag avslutar här!

Puss på er och mitt mysiga folk! ;)

Kommentarer
Postat av: Christina den fina;D

det såg verkligen ut som en mask om jag får säga det själv! dessutom var det ju en jordgubbe mitt i smeten också så man börjar ju undra! haha.

2009-07-18 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0