Kusiner & Kalas.

I förrgår kväll kom dom alltså. The cousins from stockholm. Det var roligt att träffa dem igen, även om jag var väldigt trött. Sent på kvällen tog vi lite trevliga bilder och kusinerna Petersson var helgalna! Nåväl.. Några mer seriösa kort fick vi.
Igår gjorde jag inte sådär väldigt mkt.. Gick upp klockan 7, jag gjorde det faktiskt!! Men anledningen var att kusinerna skulle åka vidare så man fick ju upp och hoppa och säga hejdå innan man kunde somna om igen. :P
På kvällen bar det av till Tostared för Jakob fyllde dagen till ära 20 och är därmed av med de värsta åren.. tonåren! Själv har jag inte alls lidit av detta fenomen, tycker nog att de som alla andra år jag har levat har varit fantastiska, speciellt det senaste!! Under kvällen lekte tjejerna runt 15 år systemlekar.. Jag var uppfinnaren som hittade på de mest knasiga system och till slut fick jag avslöja massa för att de överhuvudtaget skulle komma på rätt spår. Roligt hade vi iaf!! :) Sen var Emma och Albin där och ville gunga så jag och Hanna gungade med dem. Mina kusiner har inte vanliga gungor utan ett gammalt gungbräde (har för mej att det heter så) iaf satte jag och Albin oss på ena sidan och Hanna och Emma på den andra och så satt vi där och sa bang och gungade och ont i rumpan fick vi! Jag och Hanna alltså, Albin hade inte det minsta ont.. Jag tror att han fortfarande har blöja!? Och isf kan jag förstå att han inte led, borde vara mkt smart isolering! Sen kom Den bäste Christoffer och joinade oss. Vi fem dansade "små grodorna" på studsmattan och Albin hängde nog mest i luften mellan de två Hannorna. Stackars barn, men de hämnades med att brotta ner oss ordentligt sen. Jag var helt slut efter att "barnlekningen" var över. Jag upptäckte också hur otroligt bra Christoffer är med mindre barn. Han kommer verkligen att bli en bra pappa! Hejja Christoffer! :)
När vi kom hem hade Gustaf gått och lagt sej i min säng och somnat där, jag tyckte att där kunde han väl få sova om han vill. Ngt som jag senare ångrade! Jag sov inte ordentligt på hela natten. Först vid 5 somnade jag. Jaja, en natts sömn är inte hela världen!
Om en stund åker jag, Saragumms, Mamma och Moster till Ullared för att inhandla diverse onödiga saker. Tänkte ladda upp lite inför skolstarten. Värdelöst att man måste fixa böcker å sånt sj numera.. Jag som är så dålig på att hålla koll, det kommer gå åt skogen det här! Yes.. Känns fint!
Nej nu måste jag hinna äta innan också!
Kram!


De vilda Peterssonarna på en ganska lugn bild, ovanligt lugn iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0