Gustaf Ekelund

Sofia klagade i helgen på min bloggaktivitet, så jag gör väl ett frest. Och nu när det precis har blivit klart att jag ska jobba högst två dagar nästa vecka och stannar hemma imorgon har jag ju nästintill all tid i världen.

Valet av människa var ganska svårt idag, men efter lite övervägande får veckans hjälte nästa inlägg. I torsdags tog han körkort den långe av bröderna lång. Vi pratar om självaste Gustaf Ekelund.
Då kommer det svåra, vad ska man skriva tro? För er som inte känner Gustaf är han en snäll, lååång 18-årig männska och stammis på örby ku. Det är väl där jag har lärt känna Gustaf närmare. Gustaf är bra på att se männsikor och extremt bra på att tänka djupt, och dessutom grym på maffia.. Det tåls ju att klura på varför jag dödade Gustaf när jag var maffia igår kväll.. Och för er som inte vet vad maffia är kan jag meddela att jag inte dödade någon på riktigt, alla lever fortfarande.
Humor är också något denne man fötts med. På något sätt är han som alla andra ku-stammisar, om någon av the gang inte är där en fredagkväll blir det tomt utan just den människan. Så är det med Gustaf också. Men nu brukar inte detta vara något problem eftersom Gustaf alltid är på ku. Jag tror att Ekelund har varit borta en gång av mina 3 år på ku, då kan vi snacka aktiv stammis!
I vilket fall som helst tycker vi alla mycket om Gustaf, och det hoppas jag att han förstår (:



Lycka till med bilkörandet kompis! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0