Julia Lidbom (:

Hoho här kommer bloggaren som tar världsrekordet på slapp-bloggning! Jag har inte något annat att skylla på än ett fruktansvärt intensivt (men ack så underbart) lov och skolarbete.

Mina damer och herrar.. Det är dags för nästa människa, Julia Lidbom (:
Denna lilla fröken var en av de första jag pratade med i vår nuvarande klass. Ganska snart insåg vi att vi skrattade åt ungefär samma saker vilket ledde till en snabb vänskap. Efter bara några dagar kändes det som att vi känt varandra i åratal och numera är vi en fin liten vänskapskombination (fast Julia gillar inte när jag råkar hamna i mammarollen ibland). Och roligt har vi haft, våra 2 & ½ månader på gymnasiet. Flertalet gånger har vi gråtit av skratt..

*Vid hårtvätten i köket i kåk, det var vatten överallt när vi var klara.
*På vissa engelskalektioner då vi fullkomligt brutit ihop p.g.a våran lärare och hans buffalos.
*Matsalsskandaler!
*Tandborstning.
*Ompysslande av våra dementa lärare..
*När julia pratade om berit och hennes uttal på skene marten när hon stod precis bakom Julia.
Och väldigt, väldigt många fler gånger :)

Julia är definitivt en av människorna jag kommer saknar under min apu!
Något säger mej att vi kommer ha tre trevliga år (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0