Bring it all back!

Min dag.. Ja min dag! Den.. jag vet inte vad jag ska säga! Den har varit omväxlande!
Vi började med 90 minuters naturkunskap. Så sjukt onödig fakta kändes det som! Sen blev det lunchrast. När jag ätit klart var jag på dåligt humör och behövde min kära Viktoria mer än mest. Till min stora lycka hittade jag henne. Hon stog och diskuterade via telefon med en snubbe från kommunal och det hördes på lång väg! Hejjahejja oss! :D Så fick jag sitta med henne och äta en gång till, det behövde jag! Efter denna uppmuntring sjönk humöret snabbt igen. Engelska 90 minuter för kass lärare.. Behöver jag säga mer? Svar NilsEmanuelJonas! Fy och blä, en bensträckare och sen samhällskunskap 90 minuter! Min dag var kass! Slutade gjorde vi vid 3, då blev det fika med Sofia innan jag följde Viktoria till bussen och blev rejält skrämd av vår käre kusin Andreas men det var trevligt ändå.. Så jag blev på lite bättre humör tack vare två underbara kusiner :) Tack ska ni ha! När jag kom hem kom jag på att en pianolektion väntade mej typ direkt. Jag var inte särskilt motiverad men det gick bra! Blev mest tjöt, vi är bra på det Lilian och jag :) Det bestämdes också att de söndagar hon är ledig ska jag spela under nattvarden så till nästa vecka söker jag medhjälpare och har redan vunnit 4 :) Feels good! :)

Ni undrar säkert över min överskrift! Ja, om ni visste vad jag älskar denna låt! Det är svårt att förklara, Viktoria och jag bara har den i våra hjärtan sen barnsben och det ligger så sjukt mycket nostalgi bakom den.. Här mina vänner: http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM Lyssna, njut, skratta och sjung allt vad ni kan. Jag lovar- Ett toppenhumör väntar er! :D  Kärlek till både Viktoria och våran musiksmak :)<3

Nu är jag så trött så trött, men Sofia väntade sej ett inlägg så jag fick hinna med det också!

God natt och sov gott alles!
Imorgon är det heeelg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0