Då dagen är som mest grå kan den vända snabbt!

Åhh.. jag sitter här och ler! (:
Min skoldag började sådär må jag (vi) säga.. Svenska en timme och sedan ännu en och en halvtimmes engelska för den kanske inte mest omtyckte läraren i universum! Vi höll på att smälla av allihop, både av trötthet och hunger. Mitt huvud gjorde som vanligt ont men efter många tuffa minuter fick vi äntligen lunch. Det var god mat idag (kan säga att maten överlag är mkt bättre på gymnasiet än på Örby!) bakpotatis och röror och maten var ett plus! Sen kände jag att jag behövde muntras upp av någon som känner mej utan och innan så jag gick och satte mej hos Viktoria och Jessica och käre hjärtanes vad roligt vi hade! Vi var trötta och allt blev helgalet och ja.. Skrattade som apor gjorde vi :) Sen skulle vi då gå, jag stog och slängde rester när jag hör Viktoria ropa till mej. Förskräckt insåg jag att grejen där man slänger saknade soppåse vilket innebar att jag slängde allt direkt på golvet! Ojojoj vad vi skrattade! Och vi hade bråttom så vi hann inte plocka upp det utan halvsprang dubbelvikta av skratt genom matsalen. Jag är glad att det hela inte inträffade någon timme tidigare för då var placet fullt med folk. Nu var det ganska lugnt men jag tror ingen kunde missa oss. Tack vare min lunch idag blev jag på typ hyperhumör och var megaglad efter det! Tack ska du ha Viktoria :)<3 Sen var det matte innan det var dags för skrattattack nummer 2.. Jag och Julia C stod och väntade på bussen. Julia hade räknat ut att vi skulle ta en 371 via Skene och på så sätt komma till Kinna. Det hann gå 3 bussar som skulle direkt till Kinna (dvs på andra sidan gatan) innan vi fick veta att 371:an inte alls gick om Kinna! Julia blev arg men jag kunde inte sluta skratta! Jag tyckte det var så grymt roligt! Så fick jag mej ännu ett gott skratt (: Vi hoppade på en buss som faktiskt skulle till Kinna och jag skrattade ännu en gång.. Denna gången var det jag som drog ett skämt "tre finnar..!" Jag var så trött så humöret var på topp! Sen gick jag och min gamle långe trevlige kompis runt i Kinna och möglade en timme ungefär innan jag åkte hem och hamnade vid matteboken..
..och nu ska jag snart fixa mej i ordning till ku. Jag kommer sannerligen bli ännu tröttare vilken kan leda till ännu mera massa skratt?! :D I hope so!

Hoppas ni hittar lika många komiska saker (ev.kusiner) som jag! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0