Friskförklarad!

Då var jag friskförklarad, hajjemen!
Igår i skolan skulle jag just ta mej igenom dagens sista lektion-datakunskap när Rebecka och Linnea kände på min panna, ställde diagnos-feber, tvingade mej att åka hem. Sagt och gjort, jag ringde far och min stackars cykel fick snällt sitta där bakom bilen utan att bli det minsta motionerad.. Diagnosen ställdes efter mängder "hanna-hur-mår-du-egentligen?"kommentarer av de två agerande sjuksköterskorna.. Och mådde jag dåligt? OM jag gjorde! Jag var förfärligt trött, hade svår huvudvärk, yrade och kände mej allmänt "här-vill-jag-absolut-inte-vara-ig"! Så efter lunch fick jag alltså komma hem.. Svininfluensan misstänktes men.. jag hade bara 36,4.. Dagens flopp alltså. Trots att min lilla örontermometer inte visade mycket till grissjuka behövde jag en tupplur.. Jag var helt otroligt trött efter den knasiga helgen så jag tror det var det som satte sina spår.. Plus att jag inte sov särskilt bra under den gågna helgen. När jag fått mat i mej och lite sömn städade jag. Det var skönt att slippa vara sängliggandes! Efter denna bedrift lyssnade jag på massa goa jullåtar! Det var härligt om något :D Helt amazing!<3 Sen gick jag och la mej, fruktansvärt trött utan att ha läst min engelskabok.. Ajjabaja minsann!

Imorse blev det Fische. Kände att jag behövde detta innan vår muntliga redovisning. Och trot eller ej, men den gick faktiskt riktigt bra :) skönt det! Och idag har jag mått mycket bättre än igår. Det var nog den där sömnen skulle jag tro, och det missade morgonkaffet igår kanske :P    I skolan idag fick vi lära oss hur man tar på och av handlaskar. Jag skojar inte! Haha Linnea lurade mej grundligt vilket gjorde att jag fick problem. Sterilt är något jag kommer tycka är smått jobbigt antar jag!? Många turer och mycket att tänka på. Efter skolan fick jag mej en trevlig pratstund med Julia innan det blev dags för terminens första cellolektion! :D  Åh, nu förstår jag vad jag kommer sakna det om några år! Gamla, goa Sture! Lika underbar som alltid! Vi tränade inför våran konsert! Ja, välkomna då ska ni vara alles! Kinna bibliotek den 26/9 kl.11. Jag och Sture ska försöka oss på en egenfixad konsert.. Det blir minst sagt spännande! :) Christina följde med mej hem idag. Vi beodrades direkt till fh där vi skulle träna en liten stund vilket resulterade i 2 timmars sång!! Vi hade nog egentligen tatt oss en liten promenix hellre, men ibland får man ställa upp antar jag. Sen var jag så hungrig så jag trodde att jag skulle svälta ihjäl, nästan iaf. Jag hade inte ätit på 7 och en halv timme, vilket märktes på mitt humör! Jag blir odräglig när jag inte har mat i magen! Sen åkte Christina och jag satte mej med min VoM. Imorgon blir det läxförhör och jag kan ingenting! Hurra! Hälsa är när man ler, tar i hand eller säger hej till någon. Även om nu Berit har fått för sej att hälsa är att må bra.

Nej nu är jag trött och imorgon ska det hittas på något med folket! :)
Set ser vi fram emot!
Trötta kramar från allas eran "sjukling".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0