Lovet är snart slut.

Vi gillar inte rubriken, inte någonstans! Men fakta är det och visserligen åker jag till fjällen nästa vecka, så jag är inte bitter alls :)

Igår gjorde jag ingenting. Skönt. Jo, förresten. Jag satt på mitt berg på furets en god stund och bevittnade solnedgången och tog mej tid att bara vara. Jag uppskattar verkligen det placet.. Att sitta där ensam och sjunga, be eller bara tänka. Det är fantastiskt! :)<3

Idag måste jag leta rätt på ett papper med inlämning som jag måste fixa färdigt! Sen planeras eftermiddag/kväll med Jessica den fina tösen :) Gillas!

Imorgon blir det Sofia-Hanna-dag vilket är tipptopp och så ska jag ha aftonbön på ku såg jag nu.. Måste klura ut ngt!


Vi hörs :)
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0