Wow, full rulle minsann!

Ojsch vilken sämst bloggare jag råkar vara! 9 dagar sen sist.. Illa kasst!

Just nu har jag avreagerat mej om nödvändigheter med Mor & Far, skönt! :) Ja, jag har ju glömt nämna.. vi har haft en såndär vecka igen.. En såndär efterlängtad, unik, fantastisk, glädjefylld, lugn, rolig, helt underbar vecka i Transtrand. Löööw till det! :D<3

Ikväll råkar jag vara gräsligt behövande av massa sömn, så det stora bloggandet om detta dyker snart upp. Kan ju bara kort nämna att vi åkte härlig skidåkning, krupit ner för ett kilometerlångt berg, pilgrimsvandrat, lekt med småknattar och skrattat hysteriskt!

Jag saknar det galet, men trots allt.. Borta bra men hemma bäst! :)


Stor kram & Tack alla fina människor för en kanonhärlig vecka tillsammans! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0