Nu snackar vi!

Du milde tid..! Vad är detta?
Kvinnan här fick just lust att blogga, när hände det senast? Möjligtvis förra året, galet!
Kanske var det för att min läsarstatistik inte såg så ljus ut nu när jag loggade in för första gången på ett halvår ;)

Om det nu finns någon ute i världen som fortfarande klickar in på denna rosa sak någon gång då och då, kan jag meddela att det som hänt sen mitt senaste blogginlägg är en mängd grejer! Alltså, jag menar det, obeskrivligt mycket har hänt under sensommaren, hösten och vintern! Tror bestämt att jag ska bjuda er 2 läsare (Sofia & Gustaf?) på lite bilder, ja faktiskt kanske jag hinner det nu.. Tänka sig, jag som trodde mitt bloggliv var lagt på hyllan för gott..

Ett par bilder får det bli snabbt för nu ska jag göra stan osäker tillsammans med Christina och Andreas.


Kanske skriver jag snart igen, kanske inte.. Det återstår att se :)

/Hanna
















































Nej, nu måste jag verkligen kila.. Gbg, håll i dig! :)
(mer bilder kommer när tid finns..)

Kommentarer
Postat av: christina

ååh!! när jag såg bilderna så tänkte jag hela tiden "2010 är såå igår!" men sen kom bilden från elida och jag rös i hela kroppen. åh så rätt det var att åka med! det är ett av dom finare minnena från 2010, helt klart! åh... :)

2011-01-01 @ 23:41:45
Postat av: hanna->christina

haha, du har så rätt ;)

Härligt att du känner så min vän :)

Kram<3

2011-01-02 @ 00:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0