Borås & rosa inspiration.

Jag och Ida hade en mycket trevlig eftermiddag i den stora förorten till Ukraina, Borås!
Mycket har vi hittat på, som att hitta helt underbara kläder, skvallrat så som bara tjejer kan. Oh dear, vi 2 är uppe i säkert 8 timmars skvaller på 2 dagar, varning, varning! Vi satt för övrigt på ett fik aaaslänge och åt glass (i minusgrader!) och skvallrade så klart samt bevakade paret jämte oss som dejtade. Haha det var allt en upplevelse och vi hade värsta långa utläggningen om vem som var mest intresserad och vem som var mest planerad och tillgjord och jag vet inte allt ;) Samtidigt hade vi en interssant smskonversation med en gubbe i fjällen. Japp, vi hade riktigt roligt och det var superskönt att hitta på något vettigt! :)
När jag kom hem och skulle hänga in den nya rosa tunikan som jag är så kär kunde jag helt enkelt inte låta bli.. Jag drog fram en samling rosa plagg och började kolla vad man kan ha på sej på kvinnofesten. Och jag har konstaterat att det går nog att spöka ut sej rätt ordentligt. Det är förresten tragiskt så mycket rosa som tycks rymmas i min garderob! Men, jag har satt ihop några små kombinationer som ni ska få se tänkte jag! Låt er feministiska sida inspireras! ;)

 
 
 
 
 
 
 




Och så såg den rosa lilla samlingen ut när jag hade tröttnat. Jag har alltså inte prövat alla mina paltor i denna kulör än, men lite ideér kanske ni fick i varje fall! Som ni kanske redan har listat ut är mina asgamla töntiga leggins ett måste den stundande aftonen! Och självklart de små rosa hjärtanörhängena, och rosa halsband och armband och läppstift och.. Ni fattar! Det kommer bli a pink day! Tjoho vad jag ser framemot det! :)
(Tro nu för allt i världen att jag i vanliga fall klär mej så här skärande. Jag menar om någon som inte känner mej så bra har råkat kika får en hjärtattack eller liknande. Ring då 112.)


Mina damer och damer och damer. Jag äro trött och ska faktiskt vara duktig och jobba imorgon, det ni! ;) Om inget annat roligt dyker upp såklart.. :)


Så önskar jag er till sist en riktigt god natt, och dröm nu för allt i världen inte mardrömmar även om jag förstår om ni skulle göra det!
Sov sött (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0