Brist på ideér.

Jag har absolut ingen rubrikide.. Jag skulle eventuellt åkt till Sara men så visste jag inte när jag kunde komma hem och dessutom vill jag göra av de där dagarna jag ska vara ledig nu. Så snart ska jag äta och plugga innan jag börjar. Det ska bli skönt att jobba faktiskt.. Känna att man gör ngt och sen är det ju inte helt fel att jobba kväll med både Berit och Gunilla! Kanon! :D Haha och som jag sa till Sofia så blir det sannerligen synd om Gunilla denna kväll för vi taggar så enormt inför morgondagens afton nu! Oj så myyyys med stora bokstäver, awesome! :)<3 SOM jag har saknat denna kvinna! Förfest och grejer imorrn med, typ underbarast! :D

 

Massa myyskärlek :)<3

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Morgondagen kommer att bli bäst :D :D :D

Hahaha!! Kul att det skrev "myyyyys med stora bokstäver" när du skriver det med små! Hahahaha!!!

Massa mys på morgondagen!

Löööööv <3

2010-02-18 @ 12:51:20
Postat av: Hanna

Självfallet blir den bäst, den innehåller ju oss!!! :D :D

Hahahaha ;) Men du fattar vad jag menar tänkte jag.. :P



Kramar till dej, fyllda med kärlek & mys! :)<3

2010-02-18 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0