God morgon :)

Hejsan alla lovande(dubbla budskap) typer!
För en stund sen väcktes jag av telefonen och tyvärr inget roligt budskap. Men det är bara att hoppas att norrlandsläkarna vet vad de gör när de ska operera bort huvudtumörer.
Och ungefär såhär ser dagens planer ut.. Nu tänkte jag laga mat tillsammans med min lediga far. Ytterst sällan jag fixar mat så det kan nog bli spänannde. När jag avslöjade för mamma att jag skulle vilja jobba som kock i transtrand en säsong tyckte hon att det var det dummaste hon hört. Hon förolämpade mina skills grovt med "Men Hanna, man kan inte bjuda på findus pyttipanna varendaste dag!" kan tillägga att Sture tyckte jag kunde variera med felix oxpytt! Yeah, där ser du mor! :P
Sen ska jag och Elin på picknick på ett högt berg. Och det berget, det ligger på självaste kyrkogården. Spännande, spännande! Där kan vi nog bli sittande ett tag! :) Carpe diem till max!
Jag har inte bestämt mej om jag ska åka skidor imorgon eller inte.. Jag fortsätter helt enkelt klura på det!
Dessutom har jag fått ytterligare en ide om kvinnofirandet, men det avslöjar jag senare! Det skulle vara helcoolt ;)


Nehej, ha det fortsatt finemang!
Kram /Hanna the kock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0