I början av en dag som skulle kunna innehålla mycket.

Go morron! :)
Jag vaknade för en stund sen, måttligt glad eftersom jag fortfarande hade/har ganska mycket agressioner på vissa människor. Dessutom åkte min familj iväg och åkte skidor och jag var så galet omotiverad trots att Sara skulle med, så jag stannade helt enkelt hemma. Förresten vill jag inte till Transtrand längre.. Men.. Jag kommer åka ändå, vare sej jag vill eller inte. Och jag åker för en enda människas skull. Hon/du vet nog vem du är! :)<3 "Jag heter Lennart nanana" ;)
Nåväl, jag tänkte sätta på dammsugaren om en stund och så måste jag skriva en text för snart äre manusstopp igen. Dessutom har jag hittat massa underbar tunikor och annat som är ute i butik nu.. Åh.. Jag vill ha det nu, så jag ringer nog runt lite folk och frågar om någon är intersserad av en borås eller gbgtripp.
Vet ni förresten, jag har blivit skadad. Och det äro icke ett bra tecken. Såhär är det.. Jag ringer på fredag går om och om igen, och jag älskart! haha den är helt underbar, men det är inte bra att jag snart kan den utantill.. :P


Vi hörs antagligen senare under dagen ;)
Puss<3


*Transtrandsanledningen*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lille vän, varför vill du inte till Transtrand? :( men det glädjer mig stort att du ändå tänker följa med, för vad vore Transtrand utan Hanna och Sofia och Lennart? :D

Ha en riktigt fin shoppingdag idag! :) vi ses snart <3 hör av dig om det är något!

2010-02-17 @ 11:51:43
Postat av: Hanna

Ojojoj, du ska bara veta vad jag har kommit fram till här i min ensamhet! Och du ska få höra allt, dock inte här kanske ;)

Haha jag borde ju skrivit "tack vare Sofia" och inte för din skull för du hade nog klarat dej ändå tror jag :)

Ja äntligen! Fredag får vi göra till en finer dag! Jag har saknat dej massa! :/<3

2010-02-17 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0