Sicken tisdag! :)

Jag var inte den gladaste människan på jorden när jag skulle upp i morse, men det gick och det var tur! Denna tisdag i februari var verkligen toppen! :D Från min sida sett iaf, och varför? Jo nu ska ni få höra.. Mellan Örbys lägenheter och hus sprang 2 galna kvinnor och kastade snö på varandra och mulades och brottades och skrattade och var allmänt vilda! Och självaste jag vann det mesta som kunde vinnas! Förutom respekt kanske, men strunt samma. Ja det var ena bra dag idag och solen lyste och jag lärde Gunilla nallen-som-ville-gå-ut-och-gå-i-den-skinande-solen-och-under-den-blåa-himlen-låten och det kändes allmänt kanonbra att vara en liten lärling idag! (: (Inte för att det inte brukar vara bäst..)

Sen skulle jag spela cello och hamnade i örby busskur i 40 minuter språkandes med en ny so-lärare. Ja för hör och häpna, bussen dök inte upp! Så sent kom jag, men jag fick min lektion ändå samt lite engsemblespel innan det blev apelsin/grädde och klarskrivning. Det tog 2 timmar att få det klart, inlägget och nu är mitt livs längsta dagboksinlägg (hitills) äntligen nerskrivet och slutade på 15 sidor. Det är grejer det! :)


Nehej hörrni.. Jag börjar 7 imorgon och vet redan nu att jag kommer ägna dagen åt att hämnas på en viss handledare.. så jag får väl helt enkelt samla krafter!


Sweet sleep :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

15 sidor??!! det var bland det sjukaste jag hört!! hur långt var mitt en halv typ!!

2010-02-23 @ 22:03:40
Postat av: johan

15 sidor??!! det var bland det sjukaste jag hört!! hur långt var mitt en halv typ!!

2010-02-23 @ 22:04:48
Postat av: johan

haha oj nu blev det fler än 1

2010-02-23 @ 22:05:27
Postat av: Sofia

Alltså, jag fattar inte johan, tror du att du skulle kunna skriva en gång till? ;P



Nu förresten Hanna, var det du som hade reklamen! Hahahaha!!

2010-02-24 @ 16:04:24
Postat av: johan

haha okej:)

15 sidor??!! det var bland det sjukaste jag hört!! hur långt var mitt en halv typ!!

2010-02-24 @ 16:56:46
Postat av: Hanna

Johan, du är knas! Och ja, 15 sidor massa trevlig läsning som du inte får del av! :)



Hahaha Sofia, du menar alltså det? Trots att jag redan gjort egen reklam åt detta jag inte har så mkt användning för ;) Hahahaha! :P

2010-02-24 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0